FANDOM

Nai Muhinyi
Nai.png
Kanji
Rōmaji Nai Muhinyi
Płeć Mężczyzna
Wzrost 157 cm
Kolor włosów Biały
Kolor oczu Czerwony
Status Żywy
Debiut w Mandze Rozdział 1
Debiut w Anime Odcinek 1
Japoński głos Shimono Hiro
 Nai Muhinyi (无 Nai Muhinyi) jest głównym bohaterem mangi oraz anime. Jest on pierwszą postacią pojawiającą się w fabule i poznająca Gareki'ego podczas jednego z jego rabunków. Był to moment, w którym rozpoczyna się ich wspólna przygoda.

WyglądEdytuj

Nai to młody chłopak (nie potwierdzono jego wieku) o dużych, czerwonych oczach i jasnej karnacji. Ma krótkie, białe włosy. Przypomina on trochę albinosa. Dwie wskazówki z jego włosów, które wystają powyżej uszu, są lawendowe.

Zostało potwierdzone, że Nai jest Niji (zwierzęciem) ku zawstydzeniu Gareki'ego.

OsobowośćEdytuj

Nai jest bardzo miły, niewinny i dość naiwny. Ze względu na jego zależność od Karoku, ma tendencje do polegania na ludziach wokół niego, którzy są gotowi do udzielenia mu pomocy.

Nai nie wie zbyt wiele o otaczającym go świecie i bardzo często jest zdezorientowany nie rozumie komplementów, które często otrzymuje ze względu na jego "inność". Kiedy po raz pierwszy znalazł go Gareki, nie wiedział on co to jest krew nazywając ją "czerwoną wodą". Mimo to jest dość odważny jeśli chodzi o obronę zagrożonych i/lub zaatakowanych zwierząt i bronił Karoku gdy ten został zaatakowany.

Nai ogółem jest "czystą" i niewinną osobą. Jest skory do pomocy i niezwykle lojalny wobec tych których nazywa przyjaciółmi.

HistoriaEdytuj

Niji.jpg

Nie pamięta nic oprócz życia z jego opiekunem, Karoku Arumerita w lesie Niji w pobliżu Karasuny. Kiedy pewnego dnia Karoku nie wraca, Nai wychodzi na zewnątrz i odnajduje ślady krwi prowadzące z domu do morza oraz bransoletkę leżącą na jego brzegu. Wędruje w poszukiwaniu Karoku, ale kończy w szponach Varuga imieniem Mine. Tam poznaje Gareki'ego i zostaje przez niego uratowany.

ZdolnościEdytuj

Słuch Edytuj

Ze względu na fakt, że Nai jest Niji, jego uszy są bardzo wrażliwe na dźwięk, dając mu możliwość usłyszeć dźwięki, które są uznane za niesłyszalne dla innych. 

Empatia Edytuj

Nai okazał zdolność wyczuwania emocji innych. Zdolność została pokazana podczas serii kiedy Nai wyczuł zmianę w Yogim kiedy ten przemienił się w Srebrnego Yogi'ego; również zostało to uwidocznione kiedy Gareki spał, Nai był w stanie wyczuć jego stan ducha, chłopiec wyczuł "wiele ciepłych rzeczy wirujących dookoła Gareki'ego".

Relacje Edytuj

Gareki Edytuj

Nai z Garekim są w bardzo bliskiej relacji, oboje wykazują się opieką i obchodzeniem się z drugim. Początkowo Gareki chronił i zabezpieczał Nai'a ze względów czysto egoistycznych, jednak wkrótce zaczyna dbać o Nai'a i staje się jego zastępczym starszym bratem. Nai również pokazał, że troszczy się o Gareki'ego próbując zdystansować go od siebie przez to, że Karoku powiedział "Nie chcesz go narażać, prawda?" (nieoryginalne tłumaczenie). Z tego powodu Nai odepchnął Gareki'ego w geście ochrony. Chłopak nie znając prawdziwych intencji Nai'a, negatywnie zareagował co spowodowało wybuch płaczu u Niji. Jednak konflikt później rozwiązał się i Gareki wraz z Nai'em byli w stanie znów zawiązać mocne relacje.

W mandze, relacja Gareki - Nai jest opisana jako "związanie". Można zaobserwować to w Jaskółka oczekująca na wieczór(?) kiedy Gareki chciał odwiedzić Karasune i Nai nalegał, by zabrał on go ze sobą mimo że Gareki powiedział, że nie może. Yogi powiedział, że może to przez to, że Nai boi się być z dala od Gareki'ego, co doprowadziło go do stwierdzenia, że tak jest. W Chapter 27 Gareki opisuje jego relacje z Nai'em jako "niechcianą". Gareki również opisuje Nai'a jako jego szczęśliwy talizman.

TBA

Yogi Edytuj

TBA

Tsukumo Edytuj

TBA

Jiki Edytuj

TBA

Karoku Edytuj

TBA

Ciekawostki Edytuj

  • Jego imię w Japońskim oznacza "nic" i/lub "nie istniejące".
  • Lubi wygrzewać się na Słońcu i bawić się z owcami w chowanego.
  • Wydaje się być zdolny do powiedzenia kiedy Yogi zmienia się w swoje alter ego.
  • Jego ulubioną potrawą są Mochi Onigiri i nie lubi jagnięciny (ze względu na owce w Cyrku.
  • Nie lubi uczyć się z Tsukumo, ale nie może zrozumieć materiału bez niej w zasięgu ręki.
  • Lubi jeść jogurty Yogi'ego.
  • Jego pierwszy pocałunek był z owcą, która skoczyła na niego z pasażu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki